czwartek, 10 lipca 2014

Biżuteria

   Zwrot w stronę ozdób letnich. Biżuteria wykonana z przeróżnych materiałów i różnymi technikami. Zainspirowana cudną twórczością biżuterii letniej  Ataboh , sama wygrzebałam resztki i nie tylko jedwabiu, bawełny i lnu w celu uskutecznienia  podobnej:)
   Przewagą jest len, jedwab, bawełna ale nie tylko- następne zdjęcia zaprezentują inną zupełnie biżuterię. Wiecie same i przyznacie mi z pewnością rację, że jak się cłowiek zabiera za coś ( myślę o kierunku pracy) to horyzonty się poszerzają i następuje przypływ pomysłów czyli tzw. weny twórczej. Ja tak mam i nie tylko z biżutami , ale we wszystkich moich działaniach.  Nie na pisaniu ten post polega więc przejdźmy do oglądania prac:

 Jedwab  ecru z różowymi środkami, bawełniana gaza i perłowe guziczki na lnianym sznurze






Jedwab w kolorze bordo z brudnym różem, dodatki gaza ecru i guziczki perłowe




Granatowy kolor też jest latem przydatny -  wiskoza plus jedwab na satynowym sznurze





Brudny z domieszkami i kremowy jedwab na splecionym warkoczu z różowego jedwabiu:)





20 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły... bardzo eteryczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za opinię - są próbą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka biżuteria ozdobi każdą kreację nawet tę najskromniejszą.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wystarczy zwykły, a jakże uniwersalny T-s :)

      Usuń
  4. Śliczna letnie biżuteria -taka delikatna zwiewna:)))
    Pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow....ależ cudowności!!! napatrzeć się nie mogę...
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria :) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekła mnie ta biżuteria, przepiękna. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne naszyjniki idealne do letnich kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, ten biały mnie zainspirował, od razu skojarzył mi się z letnią sesją w złocistym zbożu, w świetle zachodzącego słońca i w białej zwiewnej sukni... i do tego stare sfatygowane skórzane buty a'la kowbojki:D Taka fantazja mnie poniosła...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna wizja - a może tak wspólnie przystąpimy do dzieła ?
      Buziaczki:)

      Usuń
  10. Małgosiu, czarujesz pięknie... wszystkie są urzekające, ale ten granat- marzenie!
    Bardzo cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I
    will be waiting for your next write ups thanks once again.
    http://sub.rozellavoyance.com/sitemap-3457e.xml

    Also visit my website: voyance gratuite en ligne

    OdpowiedzUsuń