wtorek, 18 czerwca 2013

Koronkowy parasol

ręcznie wykonany przez moją synową będzie zdobił salon lub inne miejsce w  domu. Póki co, to biegam z nim z kąta w kąt przymierzając gdzie będzie się najlepiej prezentował. Jak coś jest ładne to podobno dobrze wygląda wszędzie i tak też jest z moim parasolem! Jest cudny i zdobi przeuroczo każdy zakątek...
   Teraz kilka słów o samym projekcie. Otóż jakiś czas temu znalazłam w internecie koronkowy parasol. Urzekła  mnie jego prostota i elegancja zapragnęłam taki mieć. Pokazałam synowej, której też przypadł do gustu taki projekt.  Poszukała, popytała wzięła sprawy w swoje ręce , szydełko , kordonek i zrobiła. Ponieważ potrzebny był parasol a właściwie stelaż, kupiłam  taki  do recyklingu za kilka złotych. I to był ogromny błąd. Rozebrałam go , nałożyłam nowy, naszyłam się jak ten bidny głupi i podczas oglądania efektów pracy parasol się złamał. Byłam niepocieszona. Zaczęłam poszukiwania kolejnego, omijając sklep gdzie nabyłam poprzedni. Udało się - kupiłam mocniejszy i bardziej stabilny i do tego  z białą rączką. Radość moja rosła wprost proporcjonalnie do odległości od domu. Wpadłam przymierzyłam i ...
No tak parasol był większy o całe 6 cm. Przygasł mój entuzjazm, ale na krótko. Skoro druty są dłuższe to cóż prostszego niż je obciąć. Mini gumówka poszła w ruch. Przymiarka i-pasuje i tak wygląda. 
   Oglądajcie i napawajcie się jego urodą. 
   Dorka bardzo Ci dziękuję za przechwycenie pomysłu i wykonanie go- jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu ,że Ciebie mam (nie tylko z powodu parasola !!!)








Tutaj wersja pierwotna





39 komentarzy:

  1. Przepiękny klimatyczny parasol:) Wspaniale się prezentuje i z chęcią ozdobiłabym nim swoje mieszkanko:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję taniutkie w TEXTIL MARKET,no bo 12 zł za biały stelaż to nie jest kosmiczny wydatek ;)
    Parasol jest przepiękny!Ja też dziergam parasol,ale wykańczanie jeszcze potrwa...albo ja się wykończę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy kupiłam za 9,- drugi za 39,- , ale nie żałuję!! Dasz radę bo masz wprawę!!!

      Usuń
  3. Parasola letko zazdroszczę ;)
    Piękny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, taka synowa to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,gdzie szukać takich synowych ?
    Złote rączki ma dziewczyna, piękna ta parasolka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że to przeczyta , bo warta jest tych Waszych pochwał!!!

      Usuń
  6. Parasol śliczny! Napawałam się jego urodą szczególnie na tle nieba.
    Pozdrawiam cieplutko w ten upalny dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się to ujęcie podoba:)))
      Uściski:)))

      Usuń
  7. Parasol jest prześliczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy koronkowy parasol,przepięknie wygląda na wszystkich zdjęciach. Gratuluję zdolnej synowej. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu synowa:))) dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej osoby,parasolka...powiem nieskromnie,wyszła mi piękna,aż się chce robić kolejną:)Dodam tylko,że to szczęście ogromne mieć taką teściową jak MARGO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to żeśmy sobie uczyniły publicznie wyznania - mnie to cieszy!!!
      Buziaczki dla Was wszystkich:)

      Usuń
  11. Ale piękny parasol! Jak widzę takie cudeńko to myślę że powinnam się za szydełko brać, ale zaraz myślę że takiej urody to ja nic nie zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A może właśnie należy popróbować?

      Usuń
  12. To najpiękniejszy parasol jaki widziałam! Noce i dnie, nenufary i te sprawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam identyczne skojarzenie jak pierwszy raz zobaczyłam taki parasol!
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Ooo, to i synowa posiada takie zdolności? No, no, cała rodzinka, to ja się chyba schowam, bo nawet igłą i nicią porządnie nie operuję :P Takie manualne prace to raczej nie dla mnie :P Ale efekt podziwiam, zniewala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak jest w życiu, że jedno przyciąga drugie!
      U Ciebie za to inspiracji w bród - i czerpie nie jeden!
      Dzieki Ci za to:)))

      Usuń
  14. Jest po prostu cudowna ....masz zdolna synową ...Taka pałacowa...Pozdrawiam ...pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby Twoje przeczucie się sprawdziło :)

    a co do parasola.. wielkie wow i wielki szacun dla synowej za wykonanie takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczy mnie ta parasol, ciągle o niej myślę :P
      Szydełkować jeszcze nie umiem, ale to kwestia czasu.
      Mam w planach zrobić taką samą parasol, nie wiem jak ja to zrobię, teraz to dla mnie czarna magia, ale wierzę, że jakoś się nauczę :)
      stąd moje pytanie, gdzie mogłabym znaleźć wzór na to cudo? :)

      Usuń
  16. Niesamowity ten parasol, jestem nim oczarowania - wygląda jak z bajki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczeka mi opadla w dol- wow ale cudo podziwiam

    OdpowiedzUsuń