poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kosmetyczka do torebki


to niezbednik każdej kobiety. Mała czy duża torebka powinna posiadać kosmetyczkę. Moja poprzednia była dosyć sfatygowana poprzez kilkuletnie użytkowanie, więc postanowiłam i wykonałam sobie nową.

   Na kawałku jedwabiu wyhaftowałam bukiecik, tło wypełniłam węzełkami . W srodek wszyłam podszewkę , całość wylamowałam i na zatrzaskę przyszyłam ozdobnego guzika. To tyle, bo co tu więcej pisać. 
   Zobaczcie sami taka mała rzecz a cieszy!!!








42 komentarze:

  1. Margo czarujesz, oj czarujesz :) Piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zgodnie z nazwą:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Bardzo elegancka... ciekawe jak sprawdzi się haft wstążeczkowy w użytkowaniu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!
      te doświadczenia przede mną :)))

      Usuń
  3. I jak przypadkiem wyciągniesz taką kosmetyczkę, to wszystkie babeczki zzielenieją z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mi tam!!! niech zielenieją :))))

      Usuń
  4. Aż szkoda jej chować do torebki....Bardzo ładna....Miłego tygodnia pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kolejna kobieta , której szkoda!!!
      Buziaczki:)))

      Usuń
  5. Bardzo elegancka, teraz musisz zrobić pokrowiec do tej kosmetyczki bo aż szkoda by się zniszczyła!!!!
    Buziaki i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si zrobi kolejną Ha,ha,ha
      Pozdrowionka:)))

      Usuń
  6. o kochana przeszłaś samą siebie. Bardzo elegancka kopertóweczka, idealnie będzie pasować do jasnych ciuchów i do do kilku kolorków :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze faktycznie czasami posłuży za kopertówkę!!!
      Dzieki za podpowiedź :)))

      Usuń
  7. Piękna kosmetyczka, w sam raz na nadchodzące lato, w słonecznych kolorach. jak będzie tak pochmurno jak dzisiaj musisz ją jak najczęściej wyciągać z torebki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako poprawiacz humoru!!!
      Będę, bo też mam dosyć słoty!!!
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. W zasadzie może służyć jako kopertówka też pięknie będzie się prezentować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przyszło mi to do głowy i chyba tak będzie!!
      Całuski ślę:)

      Usuń
  9. Kosmetyczka jest śliczna i bardzo elegancka ,każda z nas powinna taką mieć w swojej szafie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś konkursik zorganizujemy w tym temacie????????????????
      :)))

      Usuń
  10. To prawdziwe dzielo sztuki. Bardzo efektowna, moze sluzyc rowniez jako kopertowka :) Promyki sle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszedł ten haft :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. no no, gratuluję zdolności, gdybym ja za coś takiego się wzięła, to by to nawet kosmetyczki nie przypominało... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki!!!
      U Ciebie z koleii można łapnąć sporo inspiracji!!!
      Pozdraiwam:)

      Usuń
  13. Urocza kosmetyczka, i ten haft....

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no istne cudeńko na dodatek praktyczne cudńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna letnia torebka.Tło tak sobie wypełniłaś węzełkami,podziwiam!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak wypełniłam....
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Wow! Jaka elegancka kosmetyczka! Szkoda byłoby mi jej używać, bo moje kosmetyczki zawsze jakieś ubrudzone od pudrów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, ale musiałam uczynić:)))

      Usuń
  17. Dawno mnie nie bylo i tyle cudeniek przeoczylam! Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam więc ponownie i zapraszam częściej:)))

    OdpowiedzUsuń