wtorek, 5 marca 2013

Wyróznienie

Jestem uczącą się blogowiczką od listopada 2012 roku. Wczoraj otrzymałam pierwsze swoje wyróżnienie



 Byłam bardzo mile zaskoczona tym faktem. Chciałam w tym miejscu bardzo podziękować
                        
searcherofthebeauty 
z bloga


 za to że zostałam przez nią wybrana.

 A teraz lista pytań i moich odpowiedzi.

1. Ulubiona potrawa?- żurek




2. Czy masz jakiś autorytet?- miałam, a była to moja babcia





3. Klasyka czy współczesność?- klasyka




4. Jesteś optymistą czy pesymistą?-



5. Pies czy kot?-




6. Z czego jesteś najbardziej dumna?- z wolności, z tego, że mogę robić co lubię i z wielu innych , równie ważnych rzeczy, ale o tym sza....





7. Ile czasu dziennie spędzasz przy komputerze? - nie liczę 






8. Gdzie najchętniej spędziłabyś wakacje?-Nowa Zelandia


9. Twoja ulubiona muzyka?  jazz i pop


10. Dom czy ogród?- latem oczywiście ogród


11. Ubrania czy dodatki? - dodatki



Rozchorowałam się i mam lekkie opóźnienie- przepraszam oto
moja lista wyróżnionych blogów:

1/ oxigragallery.blogspot.com
2/ kokonlilli.blogspot.com
3/ grosikowepasje.blogspot.com
4/ manufakturaa.blogspot.com
5/ dobreklimaty.blogspot.com
6/ zmyslyipomysly13.blogspot.com
7/ world-directory-sweetmelody.blogspot.com
8/ m-koronka.blogspot.com
9/ decobakcyl.blogspot.com


Bardzo mi przykro, ciężko jest wybrać nowe blogi . Z tego powodu nominuję tylko  tyle.


Teraz lista pytań do wyróżnionych :

1/ Najlepsze ubranie
2/ Coś starego
3/ Coś nowego
4/ Nigdy nie rozstajesz się z...
5/ Jedna rada na życie
6/ Ulubione słowo
7/ Najbardziej cenię
8/ Ulubiona pora dnia
9/ Codziennie oglądasz, widzisz
10/Podziwiasz
11/Czytasz



    Przepraszam za gapiostwo, naprawiam swój błąd . Wiem powinnam to dołączyć do wyróżnienia. Tak bywa z tymi niedoświadczonymi. Wybaczcie !!!!

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

    Bardzo przepraszam wszystkich za niedopatrzenie. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję i na pewno będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miłe to nie powiem -Dziękuję !
      :)))

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Margo

    Bardzo dziękuję Ci za to wyróżnienie. Ja wprawdzie nie uczestniczę w tego typu zabawach i nie "podaję dalej (przepraszam!) ale bardzo dziękuję, że pomyślałaś o mnie.
    Serdecznie pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, że nie uczestniczysz. Ja pomimo tego uważam, że masz cudownego
      bloga i wielki talent. Będę odwiedzać Ciebie i Twoich przyjaciół.
      Serdecznie pozdrawiam Margo :)

      Usuń
  5. Gratuluje wyróżnienia, Odpowiedzi - fajnie że w postaci zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak mi się spodobało.
      :)))

      Usuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Margo cieszę się, że do mnie zajrzałaś dzięki temu miałam okazję Cie poznać i jakoś tak mi "pasujesz" albo nieco kulturalniej powiem jak to w realu się mówi, że podobne fale czy jakoś tak. Cieszę się z Twojego wyróżnienia, ale niestety z różnych powodów go nie przyjmę(mam karteczkę na blogu) i mam nadzieję, że sie nie pogniewasz, bo zawsze możemy się zaprzyjaźnić i bez tego tym bardziej, że wiele talentów masz i pięknie tworzysz. Nie gniewaj się. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. przede wszystkim zdrówka !!!Gratuluję i po przeczytaniu stwierdzam ,że fajna z Ciebie kobitka:) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Margo imienniczko moja droga - bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga, jest mi miło ogromnie !
      Będę się chwalić tym wyróżnieniem mnie (- jutro się postaram) Ogólne zasady wyróżnienia mniej więcej ogarniam, nie wiem tylko ile tych blogów trzeba nominować? - czy to jakaś musowa liczba jest?, i czy to mają być nowe blogi?, co to znaczy nowe?, jak nowe?
      POMOCY Margo !!! jednak nie ogarniam ...

      Usuń
    2. Witaj Kochana!
      Przepraszam za gapiostwo, naprawiam swój błąd . Wiem powinnam to
      dołączyć do wyróżnienia. Tak bywa z tymi niedoświadczonymi. Wybacz!!!!

      Zasady wyróżnienia są następujące: "Nominacja do Liebster Award jest
      otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną
      robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów
      więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy
      odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
      Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
      im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

      Powinnam to przesłać innym, więc do roboty!
      Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam :)))

      Usuń