poniedziałek, 17 lutego 2014

Pudełko na herbaty

zrobiłam bo poprzednie znudziło mnie. Drewniane pudełko pomalowane bejcą i lakierem bezbarwnym. Ozdobione drzewem srebrnym ( kto tak myśli to się myli). Na razie tyle technikę powstawania drzewa przedstawię w formie tutorialu...


Uwaga- jeśli ktoś ma ochotę na takie srebrne drzewo to
ta dam!!!

Potrzebujemy:
rysunek drzewa,
kawałek szyby, lub innego szkła,
pistolet i klej na gorąco,
ole, oliwę lub tłusty krem,
farbę w sprayu- lub do malowania ręcznego np, akryl,
zimną wodę 

Na papierze narysowałam drzewo. Miejsca zaznaczone x to te, które będziemy wypełniać klejem na gorąco.
Układamy rysunek na niego szybkę, smarujemy olejem, lub kremem ( nie za grubo, bo klej nie będzie się trzymał) nadmiar zbieramy ręcznikiem papierowym. 



 Nakładamy klej w sposób, który będzie przypominał liście- ja tak ciapałam, ale i tak się zlewał.




Jak skończymy, czekamy aż wystygnie i polewamy szkiełko z drzewem zimną wodą i przy pomocy ostrego nożyka np. do tapet pomagamy sobie w zdjęciu drzewa ze szkła.Miałam osobiście problem z oderwaniem kleju. To druga praca na tym samym szkle i chyba jakieś reszteczki zostały i posklejało się, ale dałam radę. Przestroga- jak chcecie wykonać ponownie coś podobnego na szybce - dobrze ją wyczyśćcie lub skorzystajcie z drugiej strony>>>> 



Po osuszeniu pomalowałam srebrną farbą w sprayu.



Następnie przyklejamy klejem uniwersalnym do wybranej powierzchni.
można jeszcze tam gdzie jest zlany klej nadać strukturę liści np. srebrną konturówką
  



Mam nadzieję, że może ktoś będzie miał ochotę skorzystać z mojego pomysłu.
Powodzenia!!!!

20 komentarzy:

  1. Pomysłowa kobieto! Ale to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to cudne!!GRATULUJE zdolnych rączek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz oryginalne pomysły !!!! - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana super pomysł .....Drzewko szczęścia cudne....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że to drzewko szczęścia:)))

      Usuń
  5. Jaki fantastyczny pomysł! A efekt powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotąd kombinowałam, aż wykombinowałam:)))

      Usuń
  6. łał ale super wymyśliłaś, muszę podpowiedzieć córce,
    bo efekt jet wspaniały
    pudełko jest piękne !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich progach - dziękuję:)))

      Usuń
  7. Ja, ja!!! Ja popełnię!!! Muszę tylko nabyć klej bo mi się skończył!!! I jeżeli pozwolisz to wykorzystam pomysł w pracy ze studentami na UTW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, a może mnie zapromujesz przy okazji?
      Pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Zapromuję ? Jak powiesz mi jak mam Cię zapromować to nie ma sprawy :) Na pewno jeżeli wykonam sama to pokażę u siebie i powiem skąd pomysł :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, w życiu bym nie przypuszczała, że to jest z kleju!!!! pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna zabawa, Gosiu dziękuję Już mi się w głowie kłębi jak po każdym spotkaniu z Tobą i to nie tylko osobistym. Jesteś kopalnią pomysłów, skąd tylko wykraść czas na to wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł :) rewelacyjne srebrne drzewo :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te drzewo wyglada genialnie!! Swietny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń