czwartek, 28 sierpnia 2014

Jeszcze jedna wyprawa po starocie

Witajcie!!!
   W sobotę raniutko, wybrałam się na giełdę staroci- i nie zgadniecie kto mi towarzyszył - oczywiście Ida !!
   Jakoś nie szło nam polowanko, ale kilka pozycji udało się kupić. Stara tablica Pilsner, blok na noże, gadżet pucybuta, jedwabny szal ( do filcowania), drewniana klatka, Pudełko na wino, świecznik drewniana kula, srebrne szczypce do ciasta i buciki ( nówki) Hotter. Kilka drobiazgów z dziedziny elektroniki ale to nic ciekawego:)








Wygląda na to, że te przedmioty z renowacją będą musiały poczekać na mój powrót z urlopu. Tak, tak ja dopiero teraz wybieram się na wypoczynek. Ale jeszcze do końca sierpnia, może uraczę Was  jakimś drobnym wpisem:)

20 komentarzy:

  1. Super rzeczy upolowałyście.....Klatka genialna...Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ale mi narobiłaś smaka na targ staroci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapatrzyłam w klatkę. Wczoraj też byłam na starociach, ale muszę porobic zdjecia, a cosik mi się nie chce. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, czekam z niecierpliwością na Twoje zdobycze:)))

      Usuń
  4. Nie będę oryginalna - klatka mnie zachwyca! Chciałabym ją bardzo wziąć w posiadanie! Taką, jak jest, bez żadnych zmian :) I buciki świetne!
    Małgosiu, wspaniałego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się najbardziej podoba gadżet pucybuta - a jest coś w środku? No i buty - też bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się najbardziej podoba gadżet pucybuta - a jest coś w środku? No i buty - też bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusty był ten gadżet, al pomogę mu się wypełnić, buciki pierwsza klasa:)

      Usuń
  7. No to polowanko się udało :)): Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trofea drobniutkie, onegdaj to bywało obfitsze -POzdrawiam:)

      Usuń
  8. Gosiu te szczypce do ciastek to bym Ci ukradła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że uprzedzasz- zamknę w szafie pancernej ( jak sobie takową sprawię)
      :)

      Usuń
  9. Ależ skarby!!! Pole do popisu wielkie, z niecierpliwością będę czekać na renowacje;) A póki co udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie zachwyca pionowy kufer i rama,jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferek na butelke wina jest inny niz te ktore robilam wczesniej :)

      Usuń
  11. Uwielbiam targi staroci, nawet patrzeć, oglądać, dotykać...

    OdpowiedzUsuń