piątek, 9 stycznia 2015

Butelka z guzikami

   Padło hasło zrób coś co będzie prezentem, ale niezobowiązującym. Butelek różnej maści i koloru u mnie dostatek - padło na butelkę ozdobioną. Ha, ozdobioną ale jak- oto jest pytanie- mężczyzna i do tego nie wiadomo jaki styl ma w mieszkaniu. Znalazłam wysoką, z pękatym dołem i bardzo długą, smukłą szyjką butelkę. Pomalowałam na czarno i dodałam guziki różnego rodzaju w kolorze srebrnym. Na koniec znalazłam suwak od zamka i też jej się dostało. Niestety na zdjęciach butelka nie prezentuje się tak jak w rzeczywistości - co może potwierdzić zamawiająca, bądź odbiorca upominku.







13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent. Super wyszło. gratulacje za inwencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada bardzo interesujaco...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, pomysłowo.... ciekawy dekoracyjny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam wszystkim - cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie guzików i zamka. Oryginalny prezent. Gratuluję kreatywności. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyła tę butelkę w googlach+ od razu pomyślałam o tobie chyba dlatego, że jest bardzo oryginalna i nietuzinkowa. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję ,że mnie tak wysoko oceniasz to bardzo miłe:)))

      Usuń
  8. Potwierdzam :) butelka piękna i udało się, pasuje do wystroju wnętrza!
    Dziękuję Kuzyneczko

    OdpowiedzUsuń