czwartek, 11 czerwca 2015

Giełda staroci

Przedostatnie wyjazdy na giełdę staroci zakończyły się  takimi cudeńkami- nie będę pisać wystarczy, że popatrzycie 
Pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedziny !!!!!



Prawdopodobnie osłona kaloryfera - tak oceniliśmy ten niecodzienny przedmiot


Duży dzban


Stolik


Spora drewniana skrzynia na skarby




Zegar raczej kuchenny z półką i wieszaczkami




Ha,ha ta sofka to takie maleństwo dla Mecenasa , chociaż po pierwszym spacerze po niej zrezygnował:)


24 komentarze:

  1. same skarby, jestem ciekawa co z nimi zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam ale o tym innym razem- Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cudne zakupki poczyniłas Małgosiu. Podoba mi sie ten stary zegar z półeczką. Zobaczymy jak sobie z nimi poradzisz. Wierzę, że będzie ciekawie. Juz nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się go dopasować do czyjejś kuchni - i będzie jej ozdobą?

      Usuń
  3. Ale sofką mnie rozbroiłaś. Już widziałam ją po renowacji z fajnymi poduchami a tu taki psikuś. Zazdroszczę Ci tych skarbów. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechodząc zakochałam się w niej, ale musiałam dotrzeć do samochodu z innymi zdobyczami, a w drodze powrotnej nie mogłam znaleźć stanowiska gdzie była wyeksponowana:)

      Usuń
  4. Komoda powaliłam mnie swoją wielkością _ ale rewelacyjny mebelek dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne przedmioty, czekam z niecierpliwością na ich "nowe życie", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To są łowy ! :) Kanapa genialna :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne skarby, sofa dałam się wrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dałam się wrobić z tą kanapą :DD Super zdobycze upolowałaś !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wyprawa całkiem udana. Mecenas też wygląda na zadowolonego z nowego miejsca do spania.To teraz rewitalizacja. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - ale najpierw trzeba skończyć rozpoczęte projekty :)

      Usuń
  10. ...zatkało mnie przy ostatnim zdjęciu...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...w pierszym odruchu wystraszyłam sie mega-kota-mutanta, ha,ha,ha

      Usuń
    2. ..w pierwszym, oczywiście:-)

      Usuń
    3. Oj Jolciu! a mój Mecenas to pół kota z tego jak kiedyś wyglądał :(

      Usuń
  11. Cudne rzeczy wyszukałaś. Półeczka - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń